איך מעצבים בית בהדמייה תלת מימדית?

תכנון מקדים ושרטוטים לעיצוב בית מכילים מידע רב, שלא תמיד ברור לבעלי הנכס, המעוניינים להיות מעורבים בעיצוב הבית החדש. אם עד כה, עיצוב החללים היה מבוסס מפות ותרשימים מסובכים, כעת הליך העיצוב עובר מהפך אשר תורם רבות להבנת העיצוב המתוכנן – כל זאת הודות לתוכנה חדשנית המאפשרת עיצוב בתלת מימד, וצפייה בחללים כאילו היו תמונות חיות ואמיתיות.

דורית סלע

דורית סלע, בעלת משרד אדריכלים ועיצוב פנים המתמחה בעיצוב וילות יוקרה, מסבירה כי התוכנה החדשה לעיצוב הבית, מפשטת ומקלה על בעלי הבתים להבין את קונספט העיצוב, סידור החדרים והחללים, כך שרמת הביטחון ומידת האמון במעצב הפנים גבוהות יותר. בנוסף, ניתן אף לערוך סיור וירטואלי בתוך הבית, ולתקן עיצובים על פי טעמו ורצונו של בעל הנכס.

סלע מציגה יתרון נוסף בעיצוב תלת מימדי, והוא האפשרות לראות מראש את העיצוב, ולעצב מחדש חללים וחדרים מחדש – בטרם בניית השלד החיצוני של הבית, כלומר עוד לפני שהבית מתחיל להיבנות. הודות לכל אלו, אדריכלים ומעצבי פנים רבים משתמשים בתוכנות להדמיה תלת מימדית כדי להציג את הרעיון העיצובי המיוחד שלהם. בכך, הקשר בין האדריכל או מעצב הפנים לבין בעל הנכס מתעצם ומתחזק, וניתן במהלך צפייה בהדמיה, להזיז קירות, למקם חפצים במקומות שונים ולעצב מחדש חלקים רבים מהבית.

Rate this post

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*